niedziela, 5 sierpnia 2012

#10 `Wróciłam ! :C

Wróciłam! Kolonie udały się w 100 procentach. Poznałam mase fajnych ludzi, za którymi już tęsknię.

Od dawna koleżankom mówiłam że nie chcę mieć imprezy urodzinowej, one jednak mnie nie słuchały i zrobiły mi urodziny. Tak samo zrobiła moja mama z czego się zdziwiłam :c
Jakoś nie lubię urodzin, dla mnie to jest nie potrzebne i często nie wiadomo co na nich robić. Zaprasza się na nie swoje koleżanki i wiadomo przynoszą prezenty. One kupują takie duperele które są mi nie potrzebne. Chociaż to bardzo bardzo bardzo miło jak ktoś ci przyniesie prezent, nawet urodzinowy. Chociaż ja sądzę że jak się kupuje komuś prezent to coś przydatnego, a nie na przykład skarbonka, którą prawie każdy kupuje.

Moje nowe cudeńko *.* 

2 komentarze:

  1. też nie lubię swoich urodzin, imienin też jakoś specjalnie nie obchodzę, bo i po co? są to dla mnie tak samo zwykłe dni, jak reszta.

    pozdrawiam!
    i mam nadzieję, że wstawisz recenzję tego swojego nowego cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie zrobię recenzji, bo na youtube i blogach jest tego pełno.

      Usuń

Skomentuj, a na pewno się odwdzięczę !