niedziela, 22 kwietnia 2012

Lip Smacker + małe info

Od mojego ostatniego posta minął już tydzień. Powody są raczej znane. szkoła, sprawy rodzinne i jeszcze jutro mam remont mojego pokoju, więc będę coraz mniej pisać.
kończę nawijać, i zapraszam do czytania recenzji!

A teraz recenzja. (kliknij czytaj więcej)


Lip Smacker - po prostu uwielbiam te błyszczyki. 
A teraz taka mała recenzja rolly fanta orange Lip smacker. Czyli po mojemu błyszczyk o smaku fanty. 

Plusy :

  • Pyszny smak.
  • Mały, ale pojemny ^^
  • zamiast pędzelka, błyszczy jest w rollonie
  • są dostępne różne smaki. np. Fanta, coca cola itd.
Minusy:


  • Szybko się ściera
Minusów to chyba na tyle, bo te błyszczyki naprawdę są fajne. Polecam. Nie dodam zdjęcia z mojego aparatu, bo niestety zgubiłam kabelek. 

Ocena :




4 komentarze:

  1. Chciałbym mieć lip smackera ;D
    Oglądasz naruto? :>

    zajrzyj do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kika i ciasteczko: czasami oglądam ;>
    okk zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo lip smacker :)
    Zastanawiam się nad ich kupnem, niestety nie są tani, jak na malutki błyszczyk ;D

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, a na pewno się odwdzięczę !